Innowacja Roku dla GO.PL

GO.PL zdobyło Ekomersa w kategorii INNOWACJA ROKU, a Head of business firmy, Jakub Cyran zajął II miejsce w kategorii SZCZEGÓLNY WKŁAD NA RZECZ ROZWOJU RYNKU E-COMMERCE.

Dlaczego GO.PL został uznany za najbardziej innowacyjny? Wynika to ze skutecznego połączenia czterech aspektów:

E-maile spersonalizowane

Najtańszy sposób na przypomnienie odwiedzającym o pozostawionych produktach w koszyku, pokazaniu rekomendowanych pozycji oraz w odpowiednim momencie zachęcenie do ponownego zakupu (cross-selling).

Rekomendacje

Widżety wstawiane na strony sklepów, aby pokazać odwiedzającym produkty, które mają największa szansę zakupową. Na stronie głównej, na karcie produktu i w koszyku – skutecznie prezentuje produkty.

Remarketing dynamiczny

Idealnie działa w sklepach internetowych – osobie, która opuściła sklep bez dokonania zakupu pokażemy produkty, które mają największa szansę na zakup.

Remarketing statyczny

Najczęściej stosowany na stronach firm oraz małych sklepów (do kilkunastu produktów). Wspiera proces sprzedaży i przypomina o oglądanych produktach/usługach.